Satellite
Show on map
  • Day 143

    Goodbye Mabalot family

    April 14, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 28 °C

    משפחת מבלוט היקרה,
    באור יום בהיר אחד הופעתי לכם משום מקום ומהר מאוד נתתם לי להיות חלק מהדבר החשוב לכם ביותר - משפחה.
    אני רוצה להגיד תודה על קבלת פנים רכה ומחוייכת.
    על זה שלאט לאט נתתם לי להרגיש חלק ולימדתם אותי את אופי חיי היום יום שלכם מלהבעיר אש עם פחם ועד הכנת חלב קוקוס.
    תודה ענקית לג׳וי היקרה שברוב הפעמים דאגה לבשל לי את הביצים והבוטנים בזמן שאני עוד מתקשה לקום מהמיטה.
    על זה שבכל פנייה ולכל שאלה הסברת לי עד שלא היו לי ספקות
    על נתינה אינסופית ללא תנאי שמתחיל מגרגר יחיד של אורז.
    ולשאנון היקר,
    עם כמה שאתה שובב גדול כך הלב שלך רחב.
    נתת לי את הליגיטימציה לחזור להיות ילד, לשחק רוב היום, לשאול שאלות וללמוד ואפילו סתם לרוץ על החוף בליווי צחוק מתגלגל ולתפוס אותך ואת בני דודייך כאילו זאת הפעם הראשונה שאנחנו משחקים.
    יהיה קשה לשכוח את הפעם שהיית חייב להיכנס לשירותים באמצע הלילה כשהכל חשוך ונכנסת עם נר לשירותים ודודך השליך אבנים על רעפי האלומיניום ואני לא הפסקתי לצחוק בזמן שאתה כל הזמן הזה חשבת שזה אני ובבוקר גיליתי מאימך שלא הורדת את המים ולא הפסקתי לצחוק עלייך.
    (בפעמים לאחר מכן אני מודה שזה אכן הייתי אני)
    כשחיכיתי כל היום לשעות הערב הנעימות כדי לנוח מהחום ולהתקלח צפיתי בשמיים הכי צלולים שראיתי וצפיתי באלפי כוכבים שהיו לגמרי מהפנטים ושווים כל מקלחת חשוכה עם פנס ראש ולצידי הסבון הגושי שנפל לחול עשרות פעמים.
    אני מודה לכל המשפחה שלקחה חלק בלתי נפרד מהתקופה בה שהיתי בביתכם.
    אפילו שאינני מודע לערכים שרכשתי במשך השהות שלי איתכם, אני בטוח שאגלה זאת בעתיד.

    שלכם אלון.

    אוצר מילים בטגלוג:
    אלון- גל בים
    מגנדה אומגה - בוקר טוב
    מגנדה גאבי - ערב טוב
    סאגין - בננה
    פטטה - תפוח אדמה
    איטלוג - ביצה
    מאני- בוטנים
    סופוט בודוק מונגולויד
    קפל בולבול
    מהל קאטה - אני אוהב אותך
    פאד תאי- מת
    באחוחן- חרק גדול
    באגיו- טייפון
    באהאי קובו נחתירה סיקלבו
    Read more