• Day 7

Pai 0.2

November 29, 2021 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

בבוקר ראיתי כמה אנשים מההוסטל מתארגנים בקבוצה ליציאה ואני התיישבתי במרפסת ליד בחור בלגי ושאלתי אותו מה קורה והוא אמר לי שהחברים מההוסטל עוד מעט יוצאים למא הונג סון שזה שעתיים נסיעה והציעו לי להצטרף אבל אני רק הגעתי לפאי ואני רוצה להנות ממנה.
    אחרי זה דיברתי עם הבחור הבלגי קצת ושאלתי אותו אם הוא מוכן להראות לי איך לנהוג על האופנוע או יותר נכון ״סקוטר״ - אופנוע צעצוע.
    התארגנתי ואז יצאנו לחנייה שבהוסטל והבחור הבלגי הראה לי את הלחצנים הבסיסיים של הסקטור.
    כשהגעתי לחנות השכרה ועם הרבה אומץ השכרתי סקוטר ולפני שעליתי עליו ראיתי במקרה ישראלי וביקשתי ממנו להדריך אותי איך לנסוע על האופנוע ומשם קצת גז (וחשוב שזה יהיה קצת) ואחיזה יציבה ואפשר להנות מפאי כמו שצריך.
    הנסיעה הראשונה שעשיתי היתה להוסטל שם חניתי, עשיתי חושבים והחלטתי לנסוע למפל מים שקוראים לו Mae Na Toeng.
    הנסיעה היתה מעט מלחיצה כי ראיתי שאין לי מספיק דלק, אז חזרתי לתוך פאי ותדלקתי ונסעתי למפל.
    עצרתי כל כמה דקות לראות שאני אכן בדרך הנכונה ובסוף אחרי עליות וכבישים צרים, וכלבים ותרנגולות באמצע דרכי העפר הגעתי למפל - וכל זה ב10 דקות.
    כשהגעתי היו המון אנשים, התיישבתי ליד מישהי שצילמה אותי וגם דפקתי חליקה קלאסית בעלייה ואחרי זה ראיתי שרשום לא לעלות במעלי המפל.
    התרחקתי והיה מרענן ומדהים.
    אחרי איזה שעה או שעתיים נשארתי לבד, עשיתי סיבוב קטן במקום עליתי על האופנוע וחזרתי לעיר, בדרך ראיתי מסעדה אז פשוט עצרתי לידה חניתי את האופנוע וראיתי מישהו שיישב במסעדה שאני מזהה מההוסטל אז התיישבתי לאכול איתו.
    הזמנתי ״קאו סואי״ שזו מנת נודלס בתבשיל קארי עם טופו/עוף/ כל בשר אחר עם נודלס מטוגן מעל וזה טעים פצצות.
    אחאי זה הלכתי לשוק לילה שאף פעם לא נמאס ממנו ובערב מיקיילה ופאלאווי הציעו לי להצטרף אליהן למסיבה ולפי מה שהבנתי ממקיילה המסיבות בפאי לא תמיד יוצאים לפועל וכולם נפגשים לפני זה בבר ומשם ממשיכים למקום שאותו מגדירים שיהיה המסיבה וכל זה בעקבות נהלי הקורונה והימנעות מהמולה.
    המשטרה הגיעה לבר שהיינו בו ומשם המשכנו לוקיישן של המסיבה ושם פגשתי ישראלים כייפים שהיה כייף להיות בחברתם.
    כל הערב והלילה בכלל לא הייתה מסיבה אבל הייתה אווירה וישיבות ופגשתי מלא אנשים.