• Day 6

Pai

November 28, 2021 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

הלילה עבר דיי טוב, התעוררתי כמה פעמים פעם אחת ב22:20 ולאחר מכן שוב בלילה.
    התעוררתי שוב ב06:30 והנוף מהחלון היה מדהים, ג׳ונגל אמיתי!
    הכל ירוק המרחבים עצומים, פראיים ולגמרי מרשימים.
    כשהגעתי לצ׳אנג מאי היה לי רבע שעה להספיק למיני וואן ובסוף פספסתי את המיני וואן לפאי גם כי רק הגענו ב07:25 וגם המיני וואן לא יצא מהתחנת רכבת כמו שחשבתי אז הזמנתי מיני וואן נוסף.
    הזהירו אותי שהדרך תיהיה מפותלת ולא קלה, אבל שמתי אוזניות ובכל פנייה חדה החזקתי את הראש שלי ודחפתי אותו לכיוון המושב כדי לא לקבל סחרחורת או בחילות.
    לאחר מכן הייתה הפסקה של כמה דקות ובנסיעת המשך נרדמתי.
    כשהגעתי לא הזמנתי מקום לינה מראש והייתי רעב, והיה חם מאוד, והתיק היה כבד, אז החלטתי לשבת לאכול ומשם להחליט על מקום לישון בו.
    לא מצאתי מקום טוב לאכול בו, ולא מצאתי הוסטל טוב בדרך.
    שמתי את הדברים שלי באמצע הדרך וחיפשתי מקום לינה באפליקציית ״בוקינג״.
    ראיתי הוסטל שנמצא כמה מטרים ממני, הלכתי לשם לקחתי מיטה שעולה 200 באט תאילנדי, להוסטל קןראים “My way hostel” ובדיוק ראיתי כמה חבר׳ה שעומדים לצאת להסתובב וביקשתי מהם להצטרף אליהם, שמתי את הדברים שלי בהוסטל ונסענו באופנוע למפל שנקרא Pam Bok ומשם המשכנו לבנבן וויליג׳ שם ישבננו ואכלנו פאד תאי צמחוני, ואחרי זה הסתובבנו במקום שכולו בנוי מגשרי קש ובמבוק והיה נוף מדהים להרים ירוקים ולשדות חקלאיים שהיו בהם באפלו.
    היינו קבוצה ובה זוג צרפתיים חמודים, שתי תאילנדיות אחת שמה פלאווי והשנייה אני לא זוכר את השם שלה אבל היא הרכיבה אותי
    על האופנוע ממקום למקום באותו היום, והיתה עוד מישהי בשם מיקיילה בריטית יפייפיה.
    אחר כך חזרנו להוסטל ואני עברתי ב7/11 לקנות חלב וקורנפלקס כדי שיהיה לי לארוחת בוקר למחרת, כשחזרתי להוסטל אותה תאילנדית שלקחה אותי ממקום למקום באופנוע שלה הציעה לי להצטרף לקניון, ולא ממש לא מדובר בקניון עם מלא חנויות אלא לעמק שיש נקודת תצפית לשקיעה.
    הייתי ממש עייף וקיוויתי שהיום הזה נגמר אבל זרמתי והצטרפתי.
    נסעתי עם תייר בריטי שהיה לו אופנוע מטורף וכמעט עפו לי כל השיערות מהראש.
    כשהגענו למקום היו עוד דקות אחדות עד שהשמש ירדה ועצרנו יחד עם עוד כמה חבר׳ה מאותו ההוסטל שהכרנו רק הרגע וצפינו בשקיעה.
    לאחר מכן חזרתי עם התאילנדית לשוק לילה והתיישבנו לאכול פאד-תאי ואני הזמנתי פאד-פט מסורתי.
    בשוק לילה של פאי יש מלא דוכני אוכל רחוב, ואנשים בתלבושות מסורתיות ששמים מוזיקה ומנגנים.