Satellite
Show on map
  • Day 2

    Cartagena - prvi dan

    January 4 in Colombia ⋅ ☀️ 30 °C

    Danas sam se već probudila oko 6 u jutro. Poslje tuširanja sam otišla gore na terasu i uživala u lijepom pogledu na grad u pratnji ptičica koje su se već javile. Poslje sam sa domačinima popila prvu Kolumbijsku kavu, telefonirala sa mamom i otišla baciti djir po gradu. Prvo sam otišla promijeniti novac i kupiti kolumbijsku SIM karticu za mobitel. Na slici zu 450'000 COP, od prilike CHF 97. Poslje sam šetala po kvartu pa oko 11 otišla na doručak i popila kavu s mlijekom. Poslje toga sam otišla u stari grad i tam provela popodne. Kupila sam si vode i kremu za sunčanje (SPF 50) i popila sok od "lule". Lulo ima okus ko mješavina banane, jagode i ananasa - jako fino!
    Cartagena je grad pun muzike, života i boja!

    💡 Po gradu ima puno crnih žena sa košarom punjenom sa voćem na glavi. To su "Palenqueras" (palenkeras). One su potomke prvih oslobodjenih afričkih robova i prije su pješice išle iz sela do Cartagene da bi prodavale voće kak bi zaradile novac i osamostalile se. Danas to voće više ne prodaju nego zaradjuju novac sa fotografijama koje turisti prave od njih. Postale su simbol Cartagene.
    Read more