Satellite
Show on map
  • Day 3

    Lulo, palenkeras, palenkeras, muzika

    January 5 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

    Jutro mi je opet počelo na terasi sa kavom. Iako je danas opet bilo vruće, odlučila sam se opet otići u stari grad, da mogu preraditi jučerašnje dojmove ovog lijepog ali užurbanog grada. Danas sam dobila izolaciju za svoj sok od lule i opet po ulicama vidjela "Palenkerke" sa voćem. Svak uvijek pita od kud sam i svi znaju za Hrvatsku zbog naših nogometaša. ❤️‍🔥 Čim velim da sam iz Hrvatske, domaći uzvrate sa "Ahhh Luka Modrić!!" (i uvijek mu ime ispravno izgovore:-)). Već sam napisala da ovdje vole muziku - danas sam čak dobila mali rap-koncert. Oko 2 sam se vratila doma i jer je puhal vjetrić, otišla sam na terasu da se malo odmorim u visećoj mreži. Nakon toga sam se istuširala i otišla na večeru. Pojela sam kolumbijsku interpretaciju pizze. Nije bila najbolja pizza koju sam pojela, ali ok. Na placu u mom kvartu se svaku večer okupi puno ljudi i to bude ko mali vašar sa muzikom i hranom. Konobar mi je rekal, da inače ima duplo više ljudi nego večeras. Ja sam sretna da ih nije bilo više.

    💡Pred večer, zeleni papagaji znaju sletjeti na drvo manga i tam se zasladiti. Ja ih nisam uspjela fotografirati...
    Read more