Satellite
Show on map
  • Day 6

    Islabela

    January 8 in Colombia ⋅ ⛅ 28 °C

    Danas idem na otok da uživam u karipskom moru. Krećemo oko 8:15 i treba nam od prilike 50' do plaže Islabela. Pojela sam pecivo sa sirom i popila kavu za doručak. Bilo nas je od prilike dvadesetero na brodiću. Otočić je jedan od 30 od grupe "otoka krunice" ispred Cartagene. Na putu se isto lijepo vidi novi dio grada.
    Tu smo se sunčali, kupali i ručali. Ukupno ima oko 1'300 stanovnika na ovim otocima. Oni drže kokoši i imaju pse koji na cijelom otoku slobodno hodaju. Za ručak sam jela rižu sa piletinom, salatom i pečenu bananu. Pila sam fini sok od manga i ananasa. More je lijepo tirkizno, ali zbog vjetra i pjeska nije tak čisto. More je bilo dosta toplo - ne ko kod nas. Drago mi je da nisam vidjela nikakve živine osim pasa i kokoši. :-)
    Oko 14:45 smo se već morali vračati jer je vjetar puhal. Dobro smo stiglu u Cartagenu u 16:00 po podne. Otišla sam odmah doma da se malo odmorim, istuširala sam se i legla u krevet. :-)

    💡 Najmanji otok grupe otoka krunice se zove "isla no te vendo" kaj znači otok ne prodajem te. Taj otok je zapravo kuća / kuća je otok i svak razumije zakaj je taj otok dobil baš to ime. :-)
    Read more