Satellite
Show on map
  • Day 8

    Aviario i playa blanca Barú

    January 10 in Colombia ⋅ ☀️ 30 °C

    Danas idem u "Aviario nacional" - nacijonalni park ptica na poluotoku Barú. Kupila sam si mango sa doručak - ovaj put sa sokom od limuna, soli i čiliem.
    Sa taksijem se vozim od prilike sat vremena do parka. Moj taksista, Erik, nije još nikad nikoga tak daleko otpeljal i odmah je nazval kolegu da mu ispriča di ide. Erik nikad nije čul za taj park i niti nije znal da postoji. Poslje sat vremena vožnje stižemo u park. Erik je rekal da me bude pričekal vani i da me bude otpeljal dalje. U lijepo uredjenom parku je bilo svakakvih ptica. Najfascinantniji su mi bili Tukani i Kondori sa Anda. Po parku su isto hodali veliki varani od kojih sam bježala. Za oko sat vremena sam obišla park i dosta mi je bilo živina. Na ulazu me čekal Erik i otpeljal me je na plažu koja je bila blizu. Na putu nas je iznenadil jedan gušter koji je išal preko ceste.
    Domaćin mi je več prićal o toj plaži i rekal je da uopće nije više lijepa. Online se svašta čita o toj plaži - da je naj ljepša plaža Kolumbije, da je pijesak bijel i more tirkizno, da je ko u raju, ali i da ima svugdje puno smeća, da nema mjesta za ručnik i da je sve puno restorana i prodavača. Stigla na plažu, ja sam bila šokirana. Restoran do restorana, stolice čak idu do u more, svugdje glasna muzika, nemre se prolaziti, jet ski i brodovi su skroz blizu plaže...more izgleda lijepo tirkizno, ali to je jedino dobro kaj se može reči...poslje kratke šetnje sam se vratila kod Erika koji je sjel kod jednog restorana i rekla sam mu da hoću doma, da mi se ovo ne svidja. Jer je on taman naručil ručak, ja sam se opet malo prošetala i vratila se nakon 15-20' k'njemu. One je pojel ručak i vratili smo se autu. Oko tri sam opet bila u smještaju. Sa domaćinom sam još pričala o Aviariju i o plaži na poluotoku. On je rekal da je plaža prije 20 godina bila lijepa, ali da su ju upropastili i on sumnja da se ikad bude promjenilo.
    Dala sam oprati nekaj od robe, otišla sam na brzinu van kupiti si nekaj za večeru, objesila robu na terasi i brzo sam zaspala. Moj zadnji dan u Cartageni - sutra idem dalje.
    Read more