Satellite
Show on map
  • Day 5

    Iznenađenje

    January 7 in Colombia ⋅ 🌙 27 °C

    Poslje mise sam otišla na ručak i poslje toga sam isplanirala putovanje na otok blizu Cartagene. Na cesti nude svakakve ekskurzije sa party-brodićima i klubovima na plaži. Meni treba nekaj malo opuštenije i tak sam se odlučila otići na otok koji se zove isla bela. Žena koja radi u turističkoj agenciji ima sestru u Medellinu (grad koji isto budem posjetila) i dala mi je njezin broj za svaki slučaj. Već smo telefonirale i tak se na brzinu upoznale. Ona živi blizu jednog hotela i bude mi poslala neke smještaje koji su u dobrim kvartovima.
    Na otok krečemo sutra u jutro u 8.30 i vraćamo se oko 4 po podne. Kupila sam kartu i rezervirala mjesto na katamaranu.
    Na putu u smještaj sam prošla kroz gradski park i vidjela ljude kak gledaju u drvo. Brzo sam primjetila da ljenjivac visi na granama. Čovjek koji prodaje sladoled mi je rekal da je to sasvim normalno i da ih ima sedmero u ovom parku. Čak i 14 majmuna su tu doma. :-) Na putu do smještaja me je još pozdravil mali pas Jack.
    Pred večer sam otišla na zidine gledati zalazak sunca (ovaj put na vrijeme) i naručila sam čips od banane.
    Došla sam doma oko 19:30 sati i pripremila stvari za sutrašnji izlet pa legla u krevet.

    💡 Ljenjivci se samo spuste jedan put u tjednu dolje na pod da bi se izpraznili. Drugo vrijeme provode viseći na granama. Često poginu kad se spuste na zemlju jer nisu dosta brzi ak im prijeti neprijatelj. U opasnim situacijama se mogu "ubrzati" do 0,27 km/h.
    Read more