Uydu
Haritada göster
  • Gün 16

    Zadnji dan u Medellínu

    18 Ocak, Kolombiya ⋅ ⛅ 29 °C

    Danas nisam niš puno radila. U jutro sam otišla na cijepljenje protiv žutu groznicu koja se prenosi preko komaraca i može jako oštetiti jetra. Dugo sam si mislila ak da idem ili ne jer samo u 15% virus ima takve posljedice, ali ovak se ipak osjećam sigurnije. Čekala sam od prilike pola sata u redu samo da mi poslje žena na šalteru veli da nisam tu trebala čekati nego kod jedne druge čekaonice.
    Umjesto da se izvuče broj za čekanje na automatu, dobije se jednu karticu na kojoj su sami napisali broj - za to sam naravno isto čekala kod iste žene koja me poslje poslala na drugo mjesto.
    Čekam u pravoj čekaoni i dođe jedan čovjek koji pita ak su doktori uopče tu, jer su vrata zatvorena a on je jučer bil ovdje i vrata su bila otvorena. Ide on pitati di su, vrati se i veli da su na doručku. Došli su za ot prilike 5-10' i bili su skroz iznenađeni da nas je četvero koji na njih čekamo. Ja sam bila treča i došla sam brzo na red. Malo smo popričali pa sam se morala sjesti na jednu malo višlju ležaljku i za minutu sam bila gotova. Vratila sam se nazad u hotel za doručak i poslje sam rezervirala smještaj u Salentu jer sutra na večer letim dalje.
    Kupila sam si u apoteci još jedan sprej protiv komarca i drugih buba i gel koji mogu staviti na ubod i opekline od sunca za svaki slučaj. Prošetala sam se do parka ballerina i popila sok od mandarine na jednom drugom placu. Vratila sam se doma, istuširala se i oprala robu da mi bude sve čisto kad krenem dalje jer ne znam ak u ovom drugom selu budem imala dostupnu veš mašinu ili praonicu.
    Jer nije bilo niš puno zanimljivoga, budem podjelila još neke slike koje sam napravila ovih dana. Malo su na koso jer sam često u prolazu probala uloviti koju fotografiju.

    PS zaboravila sam napisati kaj mi se desilo na ekskurziji kad sam bila na vrhu od Piedre de Guatapé-a.
    Dylan i ja smo stajali na terasi i pričali o tome kak su ovdje trebali napraviti gondolu ili barem tobogan da se tak može vratiti dolje, kad me u tom trenutku žena koja je pokraj mene stajala dodirne i veli "Niña" (djevojko) i upire prstom u kameru koju je njezin muž držal u ruci. Ja sam misla da hoće da ih ja slikam ili da se maknem s'puta ali ne - htjela je sliku samnom.😂
    I njezin muž je htjel jednu fotografiju pa nas je Dylan sve skupa slikal.
    Iako u Medellínu ima puno stranca, ostajem egzotična...i ko zna od kud su oni došli do Guatapé-a.
    Okumaya devam et