Satellite
Show on map
  • Day 27

    Villavieja - zadnje selo prije pustinje

    January 29 in Colombia ⋅ ☁️ 30 °C

    U 9 u jutro uzimam bus iz Salenta sa Armeniju i od tam idem dalje prema Neivi da bi došla u pustinju.
    Poslje sat vremena vožnje sam stigla u Armeniju i popila kavu. Trebala sam uzeti drugi bus do mjesta "Aipe". Spuštali smo se nizbrdo i bus samo stane sa strane ceste. Tu nas čekaju moto-taksi. Bilo nas je od prilike petero koji smo htjeli u Villavieju. Jer sam imala svu svoju prtljagu sa sobom, moral je dečko otići sa mojim koferom i sa mojom torbom a ja sam poslje sjela na motor od Paule. Ona me je vozila do rijeke koju smo prošli sa brodičem. Od tam sam od prilike 10' trebala hodati do smještaja. Jako je vruče ali kaj je još gore je sparina. Vlažnost zraka je 86%. Prošetala sam se samo malo gradom i došla do parka di je bilo puno velikih šišmiša. Jer sam bila dosta smorena od puta i promjene u vremenu sam otišla rano u krevet.Read more