Satellite
Show on map
  • Day 26

    Filandia

    January 28 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

    Poslje mise sam otišla na ručak u restoran di sam bila sa Astrid. Ovaj put sam uz juhu dobila bananu i konobar mi je objasnil, da ju moram staviti u juhu. Ok - probala sam i paše.
    Poslje ručka sam uzela Jeep do Filandie, selo blizu Salenta. Sela su jako slična, samo kaj u Filandiji ima manje stranih turista nego u Salentu. Prošetala sam se ulicama i popila kavu.
    Oko 17.45 sam se vratila do Jeepa da kupim kartu do Salenta, zadnji Jeep ide u 19:00.
    Čovjek koji prodaje karte je rekal da su već sve rasprodane i da nema više mjesta ali da nek pričekam kod auta, možda neko ne bude došal. Poslje pola sata su došli dečko i cura iz Francuske. Ona ima kartu, on ne. Još jedan par je došal čekati na prijevoz i oni su isto bili bez karte. Skupa smo tražili alternative ali nema busa niti druge mogučnosti da se vratimo doma.
    Nažalost nije niko otkazal put i bilo nas je ukupno 14 ljudi koji smo se morali vratiti. Inače stane 10 ljudi u Jeep i to je bil zadnji koji vozi za Salento.
    Vozać nam je rekal da se nekak uguramo i jedan čovjek je moral odozada stajati. Inače se po normalnim cestama ne smije tak voziti, ali nismo imali drugog izbora. Zato smo se skupili i polako krenuli za Salento. Na kraju smo sretno stigli i sve je dobro prošlo.
    Read more