Satellite
Show on map
  • Day 29

    "Pustinja" Tatacoa

    January 31 in Colombia ⋅ ☀️ 36 °C

    Danas idem na ekskurziju u "pustinju" koja zapravo nije pustinja, nego isušena prašuma. Zbog različitih minerala u zemlji postoje crveni i sivi dio.
    Od prilike su 40° i vlažnost zraka je kod nekih 70%.
    Krečemo sa "Terry-em", terenac od hotela i vodi nas Jeremija koji je rođen i odrasal u selu blizu pustinje.
    Najprije smo krenuli do crvene pustinje di smo od prilike pola sata šetali i promatrali formacije. Nakon toga smo krenuli putem sivog dijela koji je malo dalje. Tam smo se prošetali do bazena koji imaju prirodni izvor mineralne vode i okupali smo se. Iako voda nije bila jako hladna, bilo je super osvježenje. U pustinji se mogu vidjeti zmije, skorpioni, koze, kornjače, kojekakve ptice, gušteri i oceloti (vrsta divlje mačke). Ja sam samo vidjela ptice, koze i male guštere i sretna sam zbog toga.
    Poslje kupanja smo se opet vratili u smještaj i ja sam provela po podne u hladu kod bazena. Oko pet na večer sam se opet vratila sa tuk-tukom u hotel u selu Villavieja. Tam sam se istuširala i otišla na večeru. Vratila sam se u hotel u pratnji nekoliko pasa, koji su morali ostati na cesti.
    Read more