Satellite
Show on map
  • Day 33

    Izlet u prirodu

    February 4 in Colombia ⋅ ☁️ 22 °C

    Danas u 8.30 idem na dugi izlet a prije toga, u 7 sati idem na misu.
    Crkva je bila puna i u mojoj klupi je bil mali pas. Ovdje ima puno pasa koji žive na glavnom trgu i kad su vrata crkve otvorena, oni ulaze i crkvu.
    Krećemo oko 8:45 sa Jeepom prema rijeci Magdalena (Rio Magdalena). Na izletu su Katie (Kanadjanka koja ima 80! godina), Philipp, čovjek iz Amerike od od prilike 60 godina, Heleen, cura iz Belgije, Jakup, dečko iz Španjolske, Robin, Kolumbijanac i ja.
    Poslje vožnje od sat vremena stižemo do rijeke. Rio Magdalena je jedna od najvažnijih rijeka Kolumbije i na ovom mjestu je naj uži dio rijeke (2m). U Barranquilli, rodnom mjestu Shakire, na sjevernoj obali Kolumbije, Rio Magdalena ima širinu od 2km.
    Poslje rijeke idemo u selo Isnos, di posječujemo drugi arheološki park u kojemu se šetamo od prilike sat vremena. Nakon toga idemo na ručak i idemo dalje u još jedan arheološki park. Završavamo izlet sa posjetom vodopada koji je 200m dug. Heleen, Jakup, Robin i ja smo se odlučili otiči do gledišta da vidimo vodopad sa druge perspektive. Hodali smo od prilike sat vremena dok smo stigli.
    Oko 6 sati sam stigla doma i nakon tuširanja sam brzo otišla u krevet.
    Read more