• Day 16

Ziua 15: Bali-hai sa exploram

October 4, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 34 °C

Azi am decis sa vedem împrejurimile. Ne-am închiriat mașină cu șofer (suna foarte pompos dar e destul de comun sa faci asta prin zona, pentru ca prețul este foarte accesibil) și am plecat pe la 9 dimineața.
    Prima oprire: Tanah Lot-un templu cocoțat pe o piatra, la care poți ajunge doar la reflux.
    Înainte sa ne apropiem de el am fost rugați sa ne curatam: ne-am spălat pe mâini în izvorul sacru, ne-au pus flori la ureche și orez în frunte și asa am încheiat vizita. Se pare ca nu putem vizita templele fără aprobare speciala de rugăciune 🙄 Asta e 🤷‍♂️ Ne vom bucura de ele de afara.
    In drum spre Bali Zoo am oprit la un restaurant specific balinez, unde Ionuț mănâncă un fel de mâncare locala cu carne de porc foarte foarte picanta. Eu m-am abținut 🤭
    E frumoasa gradina lor zoologica. Poți face baie elefanților iar o parte dintre animale sunt lasate libere pe aleile grădinii. Ai chiar un loc special unde te poți juca cu lemurienii! 😏
    Am finalizat ziua cu o cina cu fructe de mare pe malul oceanului