Bijkomen bij Notch Point 🔋

August 4, 2023 in Australia ⋅ 🌬 21 °C

Na een aantal volgeplande dagen waren we toe aan een pauze en Notch Point bleek daar een mooie plek voor te zijn! We hebben 2 nachten gestaan en lekker uitgeslapen op deze plek die op een website stond aangeduid als een van de mooiste slaapplekken van Australië!

Om er te komen werd al wel geadviseerd om een 4WD te hebben, en dat bleek terecht. We moesten door diepe plassen en kuilen rijden om deze plek te kunnen bereiken. Het ging iemand anders vlak voor ons dan ook niet heel goed af 😅 (zie filmpje). Wij hebben het gelukkig wel heelhuids overleefd, en nadat we even een plekje moesten zoeken weg van de wind, konden we dan eindelijk gaan staan.
    Deze kampeerplek heeft inderdaad echt hele mooie uitzichten op het water 🤩 Er waren ook een heleboel koeien die overal aan het grazen waren, en bij aankomst hebben we eindelijk ook weer eens een echidna gezien 🐄🦔

Overdag hadden we nog wat brandhout en een bijl gekocht om onszelf in de avond lekker warm te houden 🔥 Het hout hakken, wat ik voor het eerst deed, ging op een aantal splinters na gelukkig ook goed 🪓