• Day 193

קניונינג

August 21, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 23 °C

הקבוצה מורכבת מרוב צעיר של בריטים, זוג מאלסקה, יפנית בודדה ומשפחת ונדרמן

אנחנו נאספים לתדריך של המדריך הויאטנמי שלנו וברגע שהוא פותח את הפה אני כבר בשוק.
    בהתחלה חשבתי שהוא מדבר לעצמו ויאטנמית אבל כשאני מסתכל ימינה ורואה את האנגלים מהנהנים אליו בהבנה זה נופל לי שבעצם הוא מדבר במבטא בריטי (ואחד הכבדים ששמעתי).
    קיוויתי שהוא לא לוקח אישי שאני לא מצליח למחוק את החיוך מהפנים וגם שהוא יהיה עדין עם היפנית שבקושי הבינה אנגלית גם ככה.

כך יצאנו לסדרת מפלים, בנקיק ג'ונגלי מטורף, שענתה על כל ציפייה שרק עולה בראש כשיוצאים לכזה טיול.
    מפלים גבוהים, מגלשות סלע, אומגה, קפיצה חופשית מצוק, סתלבט ציפה בזרם ואפילו ארוחת צהריים שווה בשטח.

אמא אבא ועומרי התגברו על חששות ופחדים ומהר מאוד הפכו להיות הכוכבים של הקבוצה.
    שאווטאווט לזוג האלסקי שהיו מגניבים רצח והרימו לכולם.

אחרהצ חזרנו למלון, אכלתי ערב במסעדה צמחונית שמצד אחד הייתה באמת מאוד טעימה ומצד שני לא היה לי מושג מה אני מכניס לפה.
    אין עם מי לדבר באנגלית ואני עוד לא שר את השפה המקומית מספיק טוב.
    ישבנו לסגור את היום אחרי שיטוטים בשוק עם גלידת אבוקדו וקוקוס (מענייןןן וקטע מאוד חזק פה), קפה ותה.