• Day 211

Blue Lagoon 6

September 8, 2022 in Laos ⋅ ☁️ 26 °C

תחושת בוקר מוזרה מכה בי כשאני מצד אחד מתעורר אחרי מעט שעות שינה ומצד שני עירני ולא נרדם
    מצד אחד שתיתי הרבה בירות אתמול מצד שני לא שתיתי מים ועכשיו קצת כואב הראש
    מפיל ליטר וזה חולף

אבא ואני יוצאים לארוחתבוקר מאוחרת בנייקד אספרסו, המקום הכי מערבי וסורייליסטי ביחס לעיירה. מפוצץ בכל החברה שכבר הספקנו להכיר ובכל מי שאולי עוד יצא לנו, מרגיש שכולם מתאספים בנקודה אחת לקפה טוב שלבוקר.

בצהריים אנחנו משכירים טוסטוס מאלכס, בעל המלון, בחור ויאטנמי מקסים שמספר לנו קצת על החיים פה ועל עצמו.
    עצירה בתחנת דלק לקראת יציאה ללגונה ואולי אפילו תצפית ובבת אחת השמיים מתפוצצים עלינו בגשם שמרתק אותנו לפחות חצי שעה לתחנה המקורה.

הגשם נחלש ואנחנו מחליטים להינות מהטפטוף כשאנחנו רוכבים לכיוון הלגונה בדרך חתחתים.
    אנחנו מגיעים לבריכת טורקיז מדהימה, ממש על צלע הר, כשהעננים מחליקים ממנו בפנאן
    יובי מגיעה עם שרה ואנחנו נהנים מהמים עד שהשיניים כמעט ונוקשות מקור.
    בדרך חזרה אבא ואני עוצרים לאכול במסעדה של אבא ובן מאנגליה, שעברו לניוזילנד ואז ללאוס ופתחו פה גם הוסטל.

בקינוח של אחרי פגשנו שני הודים יוטיוברים שמסתובבים בכל העולם, חברה מצחיקים שהתרגשו לראות אבא ובנו מטיילים יחד.

סוף היום, יובי ואני מתפלחים למלון יוקרתי, לראות בריכת אינפיניטי ולהרגיש קצת לוקסוס ופרסטיז'