• Day 227

טקהק לופ דיי 2

September 24, 2022 in Laos ⋅ ☁️ 26 °C

אחרי אחלה של אומלט לחמנייה וקפה אנחנו יוצאים לדרך של יום מספר 2

תחנה ראשונה, מערת הדרקון
    בדרך נכנסנו לכפר לעצור לנסות לראות נוף אבל במקום פשוט נפתחה סביבינו התקהלות של לפחות 20 ילדים. חלקם המומים, חלקם שמחים, חלק מפוחדים אבל כולם מהופנטים.
    אין ספק שקשה להחזיק קהל במתח ולכן יצאנו חזרה לדרך בנפנופי ידיים.

במערת הדרקון אנחנו מקבלים פנסים ונשלחים לחקור אותה בעצמינו, הרבה נטיפים וחושך ותכלס נראלי אני מתחיל להבין שסצנת המערות פחות בשבילי.

תחנה הבאה, הקול פול.
    בריכת טורקיז מדהימה וצלולה בקטע אחר.
    אני נכנס מהר למים כשעוד מטפטף קצת גשם ונגנב בלי סוף מסצנת הלגונות שכלכך הרבה יותר בשבילי.

אחרי יום רכיבה ארוך, בגוף תפוס וקשה, אנחנו מגיעים לריזורט שלנו. מקום נקי ויפה על גדות המקונג מול צוקי אבן מרשימים.
    וולקאם דרינקס ותומס הבעלים מראה לנו את החדר באדג'ט שלנו שמורכב רק ממיטה.
    אחרי עוד תרגול ברצף היוגה אנחנו מתיישבים לארוחת ערב ולמדורה יחד עם חבורה גדולה מכל העולם שעושה יחד את הלופ.
    אינטרקציות בין אנשים תמיד מצחיקות יותר בהתחלה
    כשלא כלכך יודעים למה לצפות ובמיוחד כשמעורב אלכוהול.

פרייזר האוסטרלי מבקש רשות לעשות בפני כולם פריסטייל ראפ שלמרות שהיה טוב בקטע מפתיע הקשה עליי להתייחס אליו ברצינות, ובמיוחד כשהוא רץ ומקפצץ מעל המדורה.
    כריס מחורר את הבירה, דופק בה צ'אג ואז גם את הראש, לא קשה לזהות אמריקאים.
    אני מדבר עם בחור ניוזילדי, רופא שיניים שעזב הכל לטיול של שנה וזורק לי המלצות על טיול קאמפרוואנים.
    מפה לשם השירים הבנאלים שאי אפשר בלעדיהם בקבוצות בנלאומיות (קווין ובון ג'ובי) תופסים מקום וזו הקריאה בשבילנו לחתוך לישון.