• Day 245

סנלואם

October 12, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

ברכב פרטי על דרך קופצנית עזבנו את קמפוט עם עוד שני חברה ישראלים.
    הגענו אחרי כמה שעות לסיהנוקוויל, מקום שמסתבר שהיה יפה מאוד אבל הסינים שבאו לכבס את הדולרות שלהם פתחו מלא קזינואים השתלטו על הנמל או משהו כזה ועכשיו נהיה שם מגעיל.
    קנינו בננות על הגריל בהמתנה לסירה שתיקח אותנו לאיים.
    ירדנו בסאנלואם, שזה אולי השם הכי מגניב למקום שיצא לי להיות בו בטיול, עם עוד מלא בריטים שישנו איתנו במאד מאנקי בקפקרז ריזורט.
    אל המאנקי הגענו בעוד סירה, ככה שיש לנו פינה פרטית וקטנה על האי.
    חתמנו על טפסים למכור את נשמתינו למשחקי שתייה וקיבלנו צמיד קייטנה שמטעינים בו כסף ואיתו משלמים על הכל.
    המתחם מלא בכלבלבים קטנים שרצים ומשחקים, בעלי אופי אינדיווידואלי ואנחנו מספיקים לפתח עם כל אחד מערכת יחסים מורכבת.
    התמקמנו בחדר דורמז פרטי לשנינו ויצאנו להאפי האוור מלא בבירות ופספוסי טרזן למים.
    הערב התפתח למשחקי שתייה מצחיקים במיוחד בקבוצות כשאנחנו הישראלים היחידים וכל שאר החברה מצחיקים וכיפים נורא.

הבוקר שאחרי נפתח ביוגה וים, אקרויוגה והתפננות עם ספרים לעוד ערב רגוע יותר של משחקי שתייה שכל מדריך שכבה ד' כנראה אילתר באיזושהי פעולה.
    למחורת חזרנו לחלק המרכזי יותר של האי, לצאת קצת מהקלסטרופוביות וליום כיף מאורגן בים.
    דרך ההוסטל שלנו, ביג איזי, סגרנו סיור של שנורקלים, דייג מרגש עד דמעות של לחץ עם חוט וקרס, שקיעה מדהימה במפרץ כשמהצד השני יש קשת בענן, על האש עם הדגים שדגנו (הכנתי לנו בננות על האש) ושחייה פסיכודלית מדהימה עם פלנקטונים.
    היו איתנו חברה טובים מהמאנקי אמא ובת וזוג ישראלים.

האפי האוור בביג איזי של פשן מוחיטו מחוזק, הליכה על החוף ואנחנו שמחים על הגיוון שהביא איתו היום.

בוקר חדש, על האי, יום יפה ואנחנו יוצאים לטיול ללייזי ביץ', שמועות אומרות שהוא אחד היפים.
    מהר מאוד תפסנו טרמפ על טרקטור עם שני צרפתים שיושבים כבר מאחורה בעגלה ובדרכם לבונגלוז שנמצאים בחוף.
    אקסטרים הקפיצות בדרך חיבר בינינו והם סיפרו לנו עליהם ועל אוסטרליה בה הם גרים כמה שנים בדרכם לאזרחות.
    החוף באמת יפה ואנחנו מתפננים במסעדה שם לכל אורך היום, ממלאים טפסים ליפן, סוגרים הוסטל לטוקיו ולבנגקוק ומתעסקים עם הבנק.
    חוזרים ליוגה בשקיעה על החול, טעות קריטית כשהחול הדק נדבק למזרון ומתערבב עם הזיעה והגשם שמביא הופעה בסוף.
    ארוחת ערב אחרונה באי של פיצה (חמישה תותחים) וחומוס (שני גרגירים) הומייד.

מחר יום נסיעות ארוך שיגמר רק מחרתיים בבנגקוק

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על תוכנית ריאליטי של בריטים על אי בקמבודיה שכל ערב משחקים משחקי שתייה אינטנסיביים יום אחרי יום והמפסידים מודחים