• Day 308

האמפטי דאמפטי

December 14, 2022 in India ⋅ ⛅ 28 °C

יורד מהאוטובוס בעיניים מכווצות של אחרי לילה סליפר
    מגיע לבגאז' ורואה שהתיק שלי אחרון, כולם למעט אחת (מעופפת כמוני שכבר הספקתי להכיר בפאלולים) כבר עזבו.
    האמפי מחולקת לשני צדדים כשבאמצע נהר. הצד הדתי של המוניומנטים והצד 'ההיפי' עם ההוסטלים והשאנטי.
    הצטוותנו לחלוק את הטוקטוק של ה1000 רופי כל הדרך (40 דק) לצד ההיפי.
    ככל שהדרך נמשכת אני קולט שאנחנו נמצאים בשטח עצום מפוצץ באבנים כאילו ענק (הסוד יתגלה בהמשך) סידר רוג'ומים כמה שנים מהחיים שלו, טבע ירוק ומקורות מים. מלך האריות משהו.
    נוחת בהוסטל שסגרתי, בונגלו פרטי לפינוק של סוף, העובדים בדיוק מתעוררים ואני כבר מסדר לעצמי אופנוע לימים הקרובים.

הימים גשומים ובאווירת אינדיאנה ג'ונס אני יוצא עם האופנוע לחקור את הדרכים הצדדיות, לטייל בטבע ולמצוא מלא מוניומנטים עתיקים פשוט זרוקים בצד הדרך.

יחד עם ההודים והתיירת היחידה הופק ערב סרטים אמוציונליים בזולה שהיא חדר האוכל. סארו הדרך הביתה והנס בתא מספר 7. לא נשברתי.

פסקת סיפור אחת על, מיקו, ההודי שעובד בהוסטל. הייתה לו חברה תשע שנים, וביום בהיר אחד סבתא שלה חיתנה אותה לבחור בנישואים מאורגנים. שנתיים אחרי, היא כבר עם ילד ממנו, אבל מיקי שולף לי מהר את התמונות שלה ומספר שעד היום היא מתקשרת אליו. מבקשת ממנו שיברח איתה. למרות שהיא היחידה בלבו ולא הייתה לו אחרת, מיקו מסרב.

יום סיור מקדשים עם מיה (ישראלית שהצטרפתי אליה) ועם האנומן (על שם אל הקופים שנולד פה בהאמפי) אחד המדריכים המדהימים באנרגיות הטובות שלו בכנות ובאווירה.

דבר ראשון, מאכילים קופים פרל ג'י (עוגיות הודיות). לא זכור לי מתי נתתי ליד קטנה של קוף לגעת בי ככה. חיות עם כפות ידיים זה משגע.
    נכנסים למקדש לראמה, שם שרים ampm, 24/7 נונסטופ תפילות. הצטרפנו עם מצילתיים קטנים לחזק בקצב.
    האנומן (המדריך) מראה לנו תחריטים של ערבים שסחרו בממלכה העשירה שהייתה פעם האמפי, של הודים עושים אקרויוגה ושל האנומן (האל) מחזיק אבנים. בעצם האמת על כל האבנים והרוג'ומים הענקיים פה באיזור היא שאל הקופים היה משועמם לכן הוא זרק ושיחק עם האבנים.

לצהריים אכלנו טאלי ענק ואחרי עוד כמה מוניומנטים ישבנו לראות שקיעה יפיפיה.
    מודה שאחרי אנקור וואט קצת היה לי קשה להתלהב ברוב המקומות אבל לראות פילה כלואה בתוך מקדש כשמלא הודים סוגדים לה היה חידוש גם בשבילי.

ספינג' לרגל הפתיחה אצל דודו פלאפל ואני חוזר להוסטל להמשיך לראות את הטרמינייטור 1 ולישון.

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על קופים שמתחנים בשידוך ועל הסדרת דרמה בנטפליקס שתצא על זה