Eerste dag Puerto Escondido

November 15, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 31 °C

Een vlucht om 6 uur ‘s ochtends… wie bedenkt het. Het is de tijd dat het avontuur van Jona en Alexander verder gaat. Terwijl Nils achterblijft in Mexico City om zijn interessante college’s te kijken. Na een soepele vlucht en een korte taxi rit kwamen we aan bij hostel Che. Eerst een lekker ontbijtje halen, dan een duik in het zwembad en daarna weer de stad verkennen.
    Eenmaal terug stond er nog een leuke quiz van bedrijfskunde op Jona te wachten. Eentje die in de toekomst niet alleen zijn cijfer, maar ook zijn humeur naar beneden zal halen. Maar na regen komt zonneschijn en het duo vertrok om te gaan lunchen en te zwemmen.
    Nog een kleine powernap voor het feest die avond en we waren weer helemaal klaar om te gaan. De energie hadden we ook zeker nodig tijdens de Mixology. Terwijl sommige hun maatjes te vol goten, schudde de ander onritmisch zijn lichaam in plaats van de Piña Colada. We laten het aan u over om dit in te vullen.
    Eenmaal op het feest vlogen de drankjes over de bar en had je geen keus om nee te zeggen.
    Maar goed ook, want toen het feest bij het hostel was afgelopen verplaatste het zich richting Congo. Daar aangekomen begon de moeheid toch te knagen maar zetten we door. Deze passie werd beloond en om 1 uur lagen wij lekker in ons bedje.