San Cristobal dag 1

November 18, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 19 °C

Na een illustere bus tocht van 12 uur halen we het (met lichte nek klachten) naar San Cristobal. Daar vinden we onze weg naar het hostel en kan de dag beginnen. Na wat ontbeten te hebben heeft Jona zijn laptop opengeslagen om te werken aan zijn studie. En is Alex langs de farmacie geweest om zijn wond van de val de dag ervoor te ontsmetten. Eenmaal terug (anderhalf uur later) zat Jona nog steeds met een opengeklapte computer voor zich, maar was het nog niet gelukt iets op te schrijven. Tja wat doe je dan?
    Lunchen natuurlijk! Voor een goede 150 peso’s lukte het ons om een fles wijn met daarbij wat hapjes te regelen.
    Terug in het hostel, rozig van de wijn, werd er even op bed gelegen en bijna geslapen. Maar we konden natuurlijk geen moment verspillen dus gingen we weer op pad naar het uitkijkpunt van de stad.
    Wat trappen later en daar stonden we dan. Helaas kon je niet volledig om je heen kijken door de bomen. Maar dan nog was het het waard om gezien te hebben.

Eenmaal beneden nog een fles wijn gehaald en wachtte we rustig af op de aankomst van Nils.
    Eindelijk was het trio herenigd en gingen we naar het hostel om te eten.
    Na het eten nog een kaartspel met wat Denen en de avond kon beginnen.
    Voor sommige eindigde deze avond om 12 uur, voor andere om 5.