Dag 2: Van vechelde naar wroclaw

January 6 in Poland ⋅ ☁️ 2 °C

Vandaag vertrokken we uit Duitsland naar Wrocław. De stad was in het eerste opzicht ontzettend lelijk, maar het centrum toch wel mooi. Dit was de enige dag waarin we een beetje konden chillen dus we gingen de stad verkennen.Na wat rond te hebben gelopen op de kerstmarkt vonden we KOMBINAT, een prachtig gezellige kroeg. Hier hebben we halve liters gedronken (behalve Jona wegens dry januari) en een lekkere locale snack geprobeerd.
    Daarna zijn we voor de echte maaltijd naar een andere tent gegaan, Jona had wel de slechtste keuze gemaakt zoals te zien is. We hadden leuk uitzicht op een saaie vuur show, maar de liter glazen pils maakte alles goed. (Behalve Jona wegens dry januari)
    Toen zijn we nog even naar een gekke kroeg gegaan, we zijn hem toch snel gesmeerd.
    Daarna hebben we een “lekkere” diepvries pizza uit de magnetron gegeten, ik hoor je denken: hebben ze in Polen magnetron pizza’s? Het antwoord daarop is nee.
    Net als dit verhaal kwam toen onze dag tot einde, het was een geslaagde vrije dag.