Satellite
Show on map
  • Day 9

    Taman Negara - Nationalpark

    October 10, 2023 in Malaysia ⋅ ⛅ 32 °C

    E lange Wäg dur villi Palmölbaum-Plantagene füehrt zu dem schöne Ort. Zudem muss s Auto uf dr andere Site parkiert werdä und dr Fluss via Boot überquert werdä. Scho am erschtä Obe hei mir e Dschungelwanderig in dr Nacht gmacht. Diä „grosse“ Tier wiä Tapir, Reh, Puma und Elefant hei mir leidr nid zgseh, au dr „Tiger von Malaysia“ het uf sich loh warte. Defür hets Skorpion, Viper Schlange, rise-Ameise, giftigi Spinne und anderi Insektä z bestune geh.
    Am nögste Tag hei mir e 3 stündigi Wanderig dur e Dschungel unternoh. Bi 92% Luftfüechtigkeit z laufe het eus zimli zuegsetzt, so dass 8 km wanderä an dem Tag gnueh gsi si. 😅 Am Rande vom Dschungel hei mir s 1. mol es Hotel mit Fullpension gnoh, wobi eus dr „Western Food“ nüm so schmeckt und mir euses asiatische Ässe vo dr Stross vrmisse.
    Euses Highlight isch definitiv e Flussfahrt dur e Dschungel gsi mit villä härzige Äffli und einm rise Waran.
    Read more