AC2 resort Koh Tao

December 31, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Daar stonden we dan op de pier te wachten tot we opgehaald zouden worden door het resort... Na twee keer bellen en twee berichten uiteindelijk maar besloten zelf een taxi te regelen... Gelukkig maakt ons huisje en boel goed... Weer een leuk huisje midden in een groene tuin en nog geen 200 meter van het strand en een geweldige soort boulevard met allemaal winkeltjes en aan de standkant barretjes en restaurants. Na het uitpakken van de spulletjes eerst even wat gegeten bij het restaurant van het resort.... Dit ligt dus aan het strand met naast ons en beach club met heerlijke muziek...top plekkie!! Een we zien dat iedereen in volle gang is om voorbereidingen te treffen voor vanavond.... Nadat we even het strand op en neer zijn gelopen hebben we even een klein slapie gedaan. Normaal lagen we voor 21 uur al te slapen dus dat zouden wij niet halen. Rond 22.00 uur weer opgefrist en wel naar het strand kijken wat er te doen was... Nou heel veel... Overal DJ's of bandjes, al veel vuurwerk dat werd afgestoken en op meerdere plekken een soort van brandend logo met happy New year erop.... Wat een gaaf gezicht weer. Uiteindelijk ons genesteld bij AC bar waar ze ook een vuurshow hadden. Hier hebben we heerlijk gedanst en vooral gekeken naar de show. En al snel was het......3....2....1....Happy New Year! Met onze voetjes in het zand en met een Chang biertje in de hand proosten op het nieuwe jaar.... Voor ons in ieder geval een top begin van 2023!!!Read more