• Day 9

Nieuwjaarsdag

January 1, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag eindelijk een rustdag. Heerlijk uitgeslapen(althans ik, Sandra was alweer om 07.00 uur wakker).. en daarna rustig aan koffie op de kamer gedaan en uitgebreid gedouched. Toen maar eens even de andere kant op gelopen omdat tijdens onze aankomst ook daar leuke straatjes waren. Dit bleek ook zo te zijn. Echt op z'n Thais met de georganiseerde chaos....nog wat kleding gescoord en geluncht. Daarna nog een boottrip geregeld voor morgen. Hierbij doen we 5 verschillende snorkelspots aan met een authentieke boot. Ook direct de kaartjes de boot naar Koh Samui geregeld. Hierna heerlijk op een strandbedje gelegen en gezwommen. Zalig. Vanavond weer de andere kant op gelopen....bleek er nog een heel deel te zijn die wij nog niet hadden ontdekt. Ook weer van die onwijs leuke straatjes waarin allerlei leuke winkeltjes waren en ook......The Roasted Duck....een echt authentiek Thais restaurant waar Rob Geus een rolberoerte zou krijgen van hoe alles eruit zag maar man man man wat hebben wij lekker gegeten...nu heerlijk uitbuikend op bed en morgen dus die tour...Read more