• Day 2

חוגגים את יום הרפובליקה

October 5, 2022 in Portugal ⋅ ☀️ 27 °C

התעוררנו בחדרנו הקט, קלטנו שהשעה 5 בבוקר (לפני שעון ישראל ששכח להתעדכן לשעון פורטוגל) והמשכנו ״לישון״ עד 7. לאחר ארוחת בוקר מעולה במחיר סמלי של 9 יורו ☕️ יצאנו לכיוון האושינריום תוך שליטה מלאה בקווי המטרו. כשהגענו לאיזור קצת התברדקנו והתחלנו לברר איפה נמצא האושילנד ומשום מה אנשים לא הבניין איפה נמצא מה שאנחנו מחפשות ( מי לא שמע על אושלינד🤷🏼‍♀️).
    הסיור המודרך והמושכל עם נדב היה ממש ממש כיף ולמדנו הרבה על חיות בכלל ומזוודת בפרט.
    אחרי הסיור עלינו לרכבל שנסע מעל ים ( לראשונה בחיינו) והיה מרגש ביותר ( גם לסתיו💕).
    לא היינו רעבים אז החלטנו להתיישב לאכול במסעדה עם הוולקניים. לאחר הארוחה נפרדו דרכנו ונטע ואני ( לאחר שנץ קל של נטע) החלטנו לחפש אופניים להשכרה. חוץ מכאבי רגלים, ונוף של ים לא מצאנו דבר.
    נטע החליטה שהגיע הזמן להתקדם לכיוון איזור קצת יותר , אז התקדמנו….
    בירידה מהמטרו, נחתנו לעליה שלא מביישת את סמטת אהרון אבל פי 3 באורכה וחדותה
    *התמנות לא משקפות את המציאות.
    אך כל הטרחה היתה שווה בשביל להגיע למיץ האננס המושלם🍍
    קינחנו בהופעת רחוב מקסימה שאפילו הצדיקה קניה של cd ושיחה מקצועית של נטע עם האומנים.
    במהלך כל היום הבנו שיש חג כלשהו לפורטוגלים וחשבנו לעצמנו, בטח החג הוא בעקבות משחק הכדורגל החשוב. בערב לאחר חקירה קלה הסתבר שכל החגיגה שזה חג החגים שלנו, כן כן אזרחי פורטוגל - חג הרפובליקה הפורטוגלי!