• Day 19–23

Puerto Viejo dag 3

February 20 in Costa Rica ⋅ 🌧 26 °C

Stod tidligt op for at træne, da træneren nævnte at han var der hver dag på trods af at tirsdagen var hans fridag. Men han dukkede ikke op, så måtte træne lidt selv. Var glad for at jeg ikke havde vækket Magnus for det. Var også ret øm fra dagen før så det blev en smule træning og lidt stræk. Gik hjem og vækkede Magnus. Da det regnede kraftigt blev vores guidede morgen tur aflyst og vi tog det roligt og gik over for at nyde den overdådige morgen buffet på restaurant GIGI som hører
    til hotellet.
    Bagefter fik Magnus lov til at slå mave en times tid og så tog vi ind til byen for at shoppe. Det havde klaret lidt op og
    dryppede kun hist og pist.
    Der var mange små hyggelige butikker i PV og vi var næsten inde i dem alle for at undgå regnen. Vi havde længe talt om at Magnus skulle smage hummer på turen og valgte at gøre det til frokost idag.
    Tilberedt med en masse hvidløg og caribisk sauce lidt anderledes end i Europa men så har han smagt en.
    Fandt billetkontoret og fik købt busbilletter tilbage til San José.
    Fejrede det med en iskaffe til Magnus og en affogato til mig og mødte en sød kat og hund🐾❤️
    Bob Marley er godt nok afbildet meget i den her by og lugten langs kysten minder lidt om Nørrebro og Amsterdam🙈😅
    Da regnen tog til igen snuppede vi en tuktuk på vej hjem som vi fik til
    at stoppe på vejen ved Carribeans Cofffe shop så vi kunne købe de sidste ting med hjem. Aftenen afsluttedes på GIGI med sushi til Magnus🍣 og ribeye til mig🥩
    Godnat herfra. Min PT venter forhåbentlig på mig kl 6:30 imorgen😅💪