Menjanang

September 4, 2023 in Indonesia ⋅ 🌙 24 °C

Vandaag nog eens een rustigere dag. Toch hadden we onze wekker klaar gezet voor een alweer fantastisch ontbijt. Na het ontbijt trokken we richting het strand, waar Tony ons stond op te wachten. Hij nam ons mee op zijn boot. Jaja, we gingen snorkelen! We vaarden naar het Menjanang Island waar er een zeer mooi koraalrif is. Hier legde de boot anker en sprongen we de zee in. Nadat we er wat ingekomen waren, genoten we beide volop van het snorkelen. We zagen allerlei mooie vissen, maanvissen, kleine blauwe maar ook grote vissen en zelfs een ZEESCHILDPAD. Dat was pas een ervaring ! Na het snorkelen werden we terug aan het hotel afgezet met de boot waarna we nog even het zwembad indoken en de Hot tub. Nog even wat rusten en dan weer dineren. Alvorens we gingen eten, gingen we nog even naar de top van de Bali Tower. Hier hadden we een prachtig uitzicht over het West National park of Bali. En wat een uitzicht, WoW 🥰
    Nu gaan we weer slapen om morgen onze laatste verplaatsing te maken naar een nieuw hotel. Daar zullen we nog enkele nachten blijven waarna we terug huiswaarts keren. Tot morgen! 😀