Van Menjangan naar Sanur

September 5, 2023 in Indonesia ⋅ ☁️ 25 °C

Vandaag starten we de dag met alweer een fantastisch ontbijt in the Bali Tower. Om 9u vertrokken we met onze gids Julian richting Sanur. Onderweg stopte we nog op enkele plaatsen. Zo stopte we eerst voor een koffietje, waarna we stopten aan enkele prachtige rijstvelden. Vervolgens bezochten we nog een tempel aan de kust. Deze tempel was gelegen op een rots net voor de kust en is alleen toegankelijk bij laag tij. Na deze tempel bezochten we nog de koninklijke tempels. Hier mocht ik weer een serang dragen. Dat doet men hier vanuit hun geloof, je mag immers geen knieën laten zien in de tempels. Na deze laatste stop reden we verder door via Denpasar naar het hotel in Sanur. Hier aangekomen, kwamen we weer in een kamer terecht met een alweer mooi versierd bed. Het lijkt hier wel de standaard voor Honeymooners. 🤣 S'avonds zijn we nog even gaan uit eten bij een Italiaans restaurant. En ja het was bijzonder lekker. Nu gaan we alweer stilletjes aan slapen. Zodat we morgen alweer een nieuwe dag kunnen beleven.😚Read more