Satellite
Show on map
  • Day 173

    revelstoke

    February 24, 2017 in Canada ⋅ ⛅ -1 °C

    Revelstoke is mijn 2de favoriete plek tot nu toe om te snowboarden in Canada.
    Het is een skigebied waar vooral advanced skiers en snowboarders naar toe gaan dus kan je je wel voorstellen dat ik in mijn nopjes was als ik zonder probleem een dubbel diamont naar beneden kon snowboarden..
    De leukste piste voor mij was snorkel glades gevolgd door glades of glory. Het was alsof je net zoals de snorkels van een waterglijbaan gleed, maar dan tussen de bomen. Ik werd hierdoor terug gekatapulteerd naar mijn jeugd.

    De laatste afdaling, Kill the banker, was minder leuk. Het lag spekglad en je kon als je uitschoof zeer moeilijk stoppen. Ik wou het voortouw nemen en ging vrij verzekerd op mijn poep naar beneden, tot op een gegeven moment ik begon te slippen. Ik brulde het uit en probeerde me zo recht mogelijk te houden tot ik 10 seconden later weer tot stilstand kwam en naar adem aan het snakken was. Een jongen die aan het toekijken was zei dat hij het vrij komisch vond om een wolkje sneeuw te zien waar geroep uitkwam..

    Al bij al zijn we goed beneden geraakt en hebben we de dag afgesloten met een hot chocolate met zeer veel slagroom. Niet slecht he.
    Read more