Satellite
Show on map
  • Day 44

    Melbourne dag 3

    March 30, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 18 °C

    Idag vågner vi op og skal på Queen Victoria market men A er lidt syg🤒 så vi ikke kan komme afsted😢. Men jeg den modige William som jeg nu er tog derind helt alene😳 i en helt fremmet by aldrig været der før men jeg gjorde det alligevel😜. Mor var såden skat pas nu på og du er mors store dreng💀🤣. Hun skulle seriøst have hørt sig selv😂🤣. Men nu er jeg kommet afsted og kommet derhen så JUBI fri leg + 100 australske dollars💵 100 aus=460 dkk.😝. Men lad os kigge hvad vi kan finde derinde😏 først kom jeg igennem et meget stort fiske/kød hus alt så meget godt ud men kunne ikke købe noget😒 næste store hus var med frugt og grønt🍏🍎🍐🍊🍋🍌🍉🍇🍓🫐🥥🍈🍒🥝🍑🍅🥭🍆🍍🥑🥦🥬🥒🌶️🫑🌽🥕🫒🧄🧅🥔🍠 og der var så mange frugter som jeg aldrig har hørt om før så jeg var virkligt nysgerrig. Det endte med at jeg fik købt for under 50 aus så ikke dårligt og fik købt 3 dragefrugter 1 rød 2 hvide,2 kaktus frugter 1 rød og 1 grøn,sur mango,leechy,frugt der minder om leechy,bananer og guava. Det er hel del jeg har fået købt så nu er med komme hjem men inden jeg gik skulle jeg købe kaktus frugt og stak mig rigtig meget av av av😢 det gør fu*king nas kan jeg fortælle jer. Men nu er jeg hjemme så vi slappede bare af indtil aften for der skal vi op i en skyskraber🌃. Nu er det blevet aften og vi skal op i skyskraberen🌃 vor vi kommer op 88 etage🤯 som er 300 m oppe i luften💨⬆️ og der oppe fik jeg en
    Mocktail🍹( mocktail= cocktail uden alkohol 😅
    Og mor fik et glas champagne🥂 og der var en MEGA god udsigt deroppe🥹.men nu skal vi ned og hjem og i seng så godnat😴 og vi ses igen imorgen🌅.
    Read more