• Day 4

Angyalvar es Trastevere

March 3, 2017 in Italy ⋅ ⛅ 17 °C

A Vatikán után átsétáltunk az Angyalvarhoz és mivel érvényes volt meg a Roma pass-unk be is mentünk megnezni. Vagyis inkább fel. Vegigmentunk a teteje ig ahonnan nagyon szép kilátás nyílt Rómára. Megérte felküzdeni magunkat annak ellenére h már mindkettőnk lába eléggé fajt az előző napi tulhajtastol. Minden irányba jól ellehetett látni, szerencsére szép napsuteses idő volt. Ezt követően felkereskedtunk h atmegyunk a Trasteverere mert előző nap csak sotetben láttuk... a via del Corso egy részénél már nagyon fajt a lábunk Uh felpattantunk egy buszra ami elvitt a Piazza Veneziaig, onnan pedig mentünk tovább 8as villamossal, ami már ismert járat volt. Szóval atjutottunk a labkimelo móddal a célhoz. Sétáltunk egy kicsit aztán beultunk a terén egy helyre h pihentetjuk a labunkat egy kicsit, iszunk egy jó bort meg kértünk egy-egy bruschettat h ne haljunk éhen vacsiig. Na akkora adagot kaptunk h nem is bírtunk vacsizni Uh jó mergesek voltunk. Ez a nap annyira nem sikerült jól kaja szempontból de megfogadtuk h legközelebb figyelunk jobban 😉 meg sétáltunk egyet a hangulatos kis utcákban aztán hazafele vettük az irányt, immár teljesen tudatosan.Read more