• Day 7

Triberg es a vizeses

June 7, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 13 °C

Baden-Baden után folytattuk utunkat a Fekete erdő belsejébe, hogy megnézzük Németország legmagasabb vízeséset, a Triberg vizesest. Már maga a városka is nagyon cuki, helyes, színes kis házakkal van tele, és a domborzata sem egyhangú, nagyon jó hangulata van. Ráadásul minden harmadik üzlet Kuckuksuhren-t árul, rengeteg fele, típusú, méretű van belole. Így nagyon viccesek, de azért ha otthon kakukkolna minden órában, lehet hogy nem lenne sokaig életben az óra. Miután megtaláltuk a vizeseshez vezeto park főbejáratat, kitaláltuk, hogy megcsináljuk a piros túrát, de előtte, hogy bírjuk ettünk egy jó kis feketeerdo sonkatalat ha már a Fekete erdőben voltunk 😃 így legalább volt mi lemozogni 😉 a vízesés pedig csodaszep, nem szabad kihagyni. Az egész termeszetvedelmi terület szépen gondozott és kialakitott, ha valaki nem csak a vizesesre kiváncsi 3 kulonbozo túra útvonal közül lehet választani, kulonbozo tavokkal. És rengeteg cuki mókus rohangál az útvonalon ami külön remek. A túra útvonalon talalhato egy Bergsee nevű to, aminek az érdekessége hogy 1924ben itt rendeztek meg a műkorcsolya EB-t mert Berlinben nem volt eleg hideg hozza. Szép a to nagyon, de nem mondana meg az ember h kori EB volt itt valaha 😃Read more