Satellite
Show on map
  • Day 1

    Elso volt megvolt :-)

    June 27, 2017 in Hungary ⋅ ⛅ 27 °C

    Életem első VOLT-ja köszönhetően a Linkin Parknak, mert bármilyen hihetetlen a Szigetre nem de VOLT-ra sikerült elhivni őket. Most végre értelmet nyert hogy egyetem alatt mindig felirtam a szigetes wish listre őket :-) ha már közös a szervező gárda. De nagyon jó volt... bár egyetlen apró probléma volt azért, hogy a hangositokat kivágtam volna a fenébe, mert nagyon benak voltak, de a koncert ennek ellenére szuper volt, eleg jól berekedtem a végére. Doriekkal előtte megneztuk Deniz veget, ami szupi volt, a Subscribe sajnos kissé eldurvult ahhoz képest mint ami az emlekunkben élt ( nem csak nekem hanem Krisztiannak is), a Linkin zseniális volt, a Brains is szuper volt utána, de az Anna and the Barbies nagyon lehangolo volt, annyira h eldöntöttük h haza is megyunk... az utat hazafele Krisztiannak köszönhetjük, mert a több órás taxi sort kellett volna kivárni ha nem intez valami fuvart hazafele. Összességében szuper este volt, nagyon kedves barátokkal, jó kis koncertekkel, kiemelten eggyel, Dorikaval ugri-bugri az egyetemi évek emlékére, sok éneklés és meg esküvői tanu felkeres is! 😃 abszolút 5 pont 😉Read more