Volt, Bled, Istria trip

• 42photos
  • 0videos
  • 437kilometers
  • Day 1

Elso volt megvolt :-)

June 27, 2017 in Hungary ⋅ ⛅ 27 °C

Életem első VOLT-ja köszönhetően a Linkin Parknak, mert bármilyen hihetetlen a Szigetre nem de VOLT-ra sikerült elhivni őket. Most végre értelmet nyert hogy egyetem alatt mindig felirtam a szigetes wish listre őket :-) ha már közös a szervező gárda. De nagyon jó volt... bár egyetlen apró probléma volt azért, hogy a hangositokat kivágtam volna a fenébe, mert nagyon benak voltak, de a koncert ennek ellenére szuper volt, eleg jól berekedtem a végére. Doriekkal előtte megneztuk Deniz veget, ami szupi volt, a Subscribe sajnos kissé eldurvult ahhoz képest mint ami az emlekunkben élt ( nem csak nekem hanem Krisztiannak is), a Linkin zseniális volt, a Brains is szuper volt utána, de az Anna and the Barbies nagyon lehangolo volt, annyira h eldöntöttük h haza is megyunk... az utat hazafele Krisztiannak köszönhetjük, mert a több órás taxi sort kellett volna kivárni ha nem intez valami fuvart hazafele. Összességében szuper este volt, nagyon kedves barátokkal, jó kis koncertekkel, kiemelten eggyel, Dorikaval ugri-bugri az egyetemi évek emlékére, sok éneklés és meg esküvői tanu felkeres is! 😃 abszolút 5 pont 😉Read more

• Day 2

Bunkermuzeum

June 28, 2017 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

Sopronból tovább indultunk Bled volt a következő célpont. Az osztrák szlovén határon észrevettük hogy van egy Bunkermuzeum, úgyhogy megálltunk megnezni, hisz nyaralunk, ráérünk. Nagyon érdekes volt a hely, a múzeumot a bunker utolsó parancsnoka vezeti, úgyhogy egy kis tájékoztatást és ismertetőt tartott nekünk előtte... az összes fegyver és tank típus neve persze nem volt meg angolul, de ennyi baj legyen 😃a hidegháború alatt kezdtek el építeni és nagy szolgaltot tett a jugoszláv háború kitörésekor is. Eleg jo pozíciójuk volt ott a hegyekben, hogy szemmel tartsak a határvonalat és be védjék az országot. Talán 2005 óta nincs benne érdemi tevékenység és üzemel muzeumkent. Azért eleg durva lehetett ezekben a kialakitott kis beton föld alatti valamikben több időt is eltolteni kukucskalva a kis lyukakon az ellenségre. Nem lettem volna a helyükben, az tuti. De megnezni nagyon érdekes volt. Egyetlen probléma volt itt is, hogy elkezdett esni az elején, a végére már szakadt ugyhogy rendesen el is aztunk mire visszaértünk a kocsihoz. Nem gondoltam volna hogy a strandtorolkozoket a hegyekben kell először hasznalnunk de jó hogy kéznél voltak. 😊Read more

• Day 2

Bled-i este

June 28, 2017 in Slovenia ⋅ 🌧 15 °C

A bunkermuzeumtol Bledig sajnos végig szakadt az eső, így Bledben is. Amit láttunk a varoskabol és a környékéről az nagyon szép volt de ez persze eleg kevés. Mivel a zárt cipő szetazott a bunker múzeumban így szandalban indultam el éttermet keresni hogy együnk valahol. Sanyinak volt meg egy futo cipője így o abban. Szóval a mai napon masodszorra is jól elaztunk mert a közeli szuper etteremben már persze nem volt hely, így tovább kellett sétáltunk. De útközben legalább beszereztunk egy-egy nagyon csini pöttyös egyenesokabatot mert az egy kis esernyővel sajna mindenünk vizes lett. Így legalabb felül bevedtuk magunkat. A vacsi egyébként fini volt, de utána spuri haza és elkezdtük szárítgatni a ruhakat. A szallasunk a Hotel Trst-Ben volt, eleg szoci hely, de cserébe nagyon szép helyen van a tóhoz közel az ut túloldalán, szép kilátással a varra és jó áron volt a tobbihez képest. 😊Read more

• Day 3

Piran-i latogatas

June 29, 2017 in Slovenia ⋅ ⛅ 25 °C

Bledbol elindultunk Rovinj fele, meg persze szakadó esőben, aztán egyszer csak gyongyoru napsütéses idő lett, így ki is találtuk hogy elmegyünk megnézzük Pirant ha már Bledet nem sikerült. Ügyesen ki van talalva, autót nem engednek be a belvárosba, nagy parkolo a város szélén ahonnan ingyenes buszjárat megy a központba. Úgyhogy be is mentünk a foterre, ami csodaszép, egy hegedű virtuozrol neveztek el, akinek a szobra ott van a foteren is. Utána a szűk utcakon elindultunk az óváros másik végébe, hat nem egy nagy tura, de cuki kis utcákon lehet megközelíteni. Ott van egyébként a városka egyik strandja is. A Simpl. nevu helyen ettünk egy fini ebédet, aztán felmasztunk a Szent György templomhoz is, majd vissza sétáltunk a buszhoz az óváros másik oldalán. Tényleg helyes kis varoska, de több napos látnivalót senki ne remeljen tole 😉Read more

• Day 4

Rovinj varosnezes

June 30, 2017 in Croatia ⋅ ⛅ 22 °C

Sajnos megint arra ébredtunk, hogy borult az idő és esőt is írtak délutántól, így úgy döntöttünk hogy reggeli után elmegyünk na inkább várost nézni Rovinjba. Elolvasgattuk előtte mit érdemes megnezni és neki indultunk az óvatosnak, megnéztük a kikötőt, szent eufemia templomát, vegigsetaltunk a helyes kis ovarosi utcacskakban, nagyon hangulatos volt. Majd ahogy jeleztek 2-kor leszakadt az eg Uh a legdurvább zuhet és óvárosi kapu alatt veszeltuk át nagyon kenyelmesen, és néztük hogy az elázott emberkék hogy rohangalnak. Majd amikor alább hagyott felvettük szuper esokabatunkat és folytattuk a varosnezest. Rovinjnak nagyon szép az ovarosi része mind kívülről, mind belülről.Read more

• Day 4

Barba Danilo

June 30, 2017 in Croatia ⋅ ⛅ 18 °C

5 óra körül érkeztünk meg Rovinjba, vagyis 3 km-re tőle. A szallasunk szuper, bár alig találtuk meg, mert minden letezi navigációs rendszer arra a címre más helyet mutatott. De a tulaj jó fej volt és kijött elénk az étteremhez. Az apartman eleg új és jól berendezett, legalabbis a mi izlesvigunknak abszolút ok. Utána lesetaltunk a strandra ami a srác szerint gyalog is elerheto mert csak 1 km, hat a távolság becslése kb ilyan rossz mint az enyém, mert 1,5-1,8 km között van a strand. De azért hősiesen lesetaltunk és meg fekudtunk egy picit a parton. Ez egy kemping strandja volt sajna a víz nem volt igazán szép, így nem hivogatott az esti órákban hogy menjünk be 😊 aztán hazabaktattunk és indultunk is a már lefoglalt etterembe a Barba Danilo-ba. TripAdvisoron néztük ki, egy kemping étterme és első helyre hozta a Rovinj és kornyeki helyek között. Hat uristen, a hely zseniális volt. ilyen jót nem is tudom mikor ettünk utoljára. Nem a legolcsóbb hely, de ha valaki erre jár, akkor must. Eloetelnek szent Jakab kagylót ettem, amiben volt sima olívaolajjal készült, volt egy szarvasgombas és egy kecske sajtos, tökéletes volt. Sanyi sóban érlelt szardiniat evett hagyma chutney-val, paprika por volt meg hozza és avokadokrem. Főételek én kagylót langusztas tésztát ettem, Sanyi pedig pikáns Adria style tintahalat, mindegyik szuper választás, majd feleztunk egy dark choclate mousse-t, ami karamellel es sos mandulával volt. Ehhez megittunk egy üveg helyi bort, ami chardonnay és malvesia cuvée. Azt hiszem ez a tökéletes vacsora. És a pincér is szuper jó fej volt, mert minden kajanal elmondta vagy azt, hogy keszul, vagy hogy honnan szerzik be az alapanyagot.Read more

• Day 5

Punta Corrente helyett Mulini beach

July 1, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 24 °C

Bár a kettő egymás mellett van de ahogy leértünk a parkba a Mulini beach volt a közelebbi (ezt akkor meg nem tudtuk) és itt taboroztunk le. Kicsit fancybb is mint a másik és meg kell hogy mondjam ennyire rendezett strandot Horvátországban meg egyikünk se latott 😃 az agyakert es napernyőert fizetni kell, mert egy szálloda strandja és 3 arkategorias része van, persze mi nem a legdrágábba mentünk. Viszont olyan hatarozottsaggal vetettük le magunkat az agyak a h nem is jöttek oda elkérni a pénzt így ingyen strandolunk. Szuper kis nap volt, már kellett a pihi 😃Read more