• Day 10

Püüdsime laineid

December 2, 2021 in Mexico ⋅ 🌧 26 °C

Tänane päev oli planeeritud surfamise jaoks. Kella 11ne ajal hakkasime siit Playa del Carmenist sõitma ja jõudsime Cancuni kus toimus meie surfitund. Sõitma hakates algas padukas ja tükk aega mõtlesime, et kas ikka toimub tund või mitte. Aga kui jõudsime Cancuni, siis vihmasadu lõppes. Ahh jaa, eile unustasime kirjutamast, et liiklus siin Cancunis ja Playa del Carmenis meenutab liiklust Mexico Citys (Meridas oli liiklus meile palju tuttavam ja rahulikum, kui nii saab öelda liikluse kohta Mehhikos 😀) ning eile saime tagant tulnud autolt ka kõksu vastu küljepeeglit, ise olime sellel ajal valgusfoori taga ootamas. Õnneks midagi muud ei juhtunud kui see, et küljepeegel liikus oma asendist ära ja see teine vend jäi ka seisma ja hakkas oma küljepeeglit sättima. Ehk siis siin tuleb olla väga ettevaatlik.
    Surfitund oli aga ülivinge! Meile väga meeldis, täitsa saime ikka sellised lained kätte kus nagu ikka surfasid seal laine peal 😀. Väga ülevad emotsioonid surfamisest ja kindlasti poleks seda saanud teha ilma heade instruktoriteta 🏄👨‍🏫
    Surfist tagasi tulles hakkas taas vihma sadama ja peale õhtusööki läksime tagasi hotelli, kus paneme kokku plaanid järgmiseks ja ülejärgmiseks päevaks.