• Day 8

Sool juustes

November 29, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 18 °C

Kell 11.30 pidime olema sadamas, sest sealt väljus paat ⛵ mis pidi meid viima vaatama Benagili koopaid. Kuna tegu oli tuuriga, siis kohale oli tulnud erinev seltskond inimesi - kes hakkasid kurki ja leiba järama, kes istus niisama külmal kivil maas ja kes oli tulnud ainult t-särgi ja lühikeste pükstega, kuigi kõikidel teistel paksemad joped/pusad peal. Tuurigiid oli super tore, rääkis huvitavalt ja tegi naltsi. Nägime kõiksugu erinevaid koopaid ja isegi Trumpi. Delfiine 🐬 täna kahjuks polnud selles kandis ringi ujumas. Tagasi sõites pritsis vett nii kõvasti paadile üles näkku, et siiamaani on tunda kuidas sool🧂üle terve juuste ja näo küljes kinni on.
    Pärast paadisõitu tegime ühe minigolfi ⛳, Eneli sai seekord pähe, aga pidi mängima ka paremakäeliste kaikaga. Siis jalutasime ringi veel sellises külas nagu Lagos ja õhtusöögi sõime taaskord oma "kodutänaval" - Sander proovis piri-piri kana ja Eneli sai kaheksajalga 🐙proovida.
    Homme on viimane täispikk päev Portugalis. Kui lained ja ilm lubavad siis läheme surfama ja külastame kohta mida kutsutakse Portugali Santoriniks.