• Day 6

Ko Pha-ngan

February 23, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Na otoku, s taksijem od pristanišča do Hat rina, kjer je party-ja in kjer je bil tud moj hostel. Naselje me je še najbolj spominjalo na kakšne grške kamor se hod na maturance sam da bi mu dal še eno zvezdico dol... Ni mi preveč zgodil...

Pol pridem pa v hostel, jao, jao... Hotu sem kr spizdit... Zarad mivkastih plaž se mors zuni sezut, predprostor gnil, čist drugac kokr hostli v Bangkoku, kopalnica itak čist bedna pol me pa v sobo pelje... Soba za 8 ljudi, kar pomeni 4 pogradi en zraven drucga. V bistvu čist zraven, sam z neko 30 cm zavesco lačen od drugega ležišča, da glih rumija za rokco ne primeš... Pa brez okna in valda smrdi, ker ma folk not vse žive cunje... Aja pol pa pojstla, to je šele konc... Sem se z enim zuni pogovarju o sobah, pa je reku, da so pojstle shit in šele ko sem to zatipu sem zasteku, kaj je mislu... Kot da bi se na dilo ulegu... Sploh ne pretiravam, trdo ko les... Konc... Pa moja pojstla polna mivke... Tok o tem kok so jo preoblekl... Tko da beda... Pa da ne govorim o tem, da je blo zarad partija treba bukirat minimalno 3 noči in da je 1 stala čez 20 evrov, tok kokr me je v Bangkoku prišla privat soba s kopalnico in zajtrkom... Ampak jebi ga, plan je bil da to vidim tko da, tuki sem...

Je pa prva noč mimo in sploh nisem slabo spal, je pa res, da sem kr neki spil... Bom videl kako bo danes, ko sem trezen, jutri pa itak grem in jim pustim denar za tretjo noč. Ni vredno...