Satellite
Show on map
  • Day 10

    Sedona dag 8

    April 29, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 18 °C

    En dan is het helaas de laatste dag in Sedona. Omdat het grot zoeken zo goed ging ben ik vanochtend op pad gegaan om de Subway Cave te vinden. Deze is te bereiken via Boynton Trailhead. Hier is ook de rotsformatie 'Kachina Woman' te vinden. Deze staat centraal in het scheppingsverhaal van de wereld bij de Native Americans uit deze omgeving. En hier is ook een vortex. Daar heb ik om acht uur ontbeten, om vervolgens de trail naar de grot te maken. Deze keer bewust gevonden ook, ik boek vooruitgang!

    Veel Instagram meiden in de cave. Alles voor het perfecte plaatje. Om het hoekje waren heilige grafmonumenten. Waar je schijnbaar ook in mocht. Ik zie in NL nog niet zo snel mensen op een grafsteen klauteren maar het zal de vortex-energie zijn die gekke dingen doet met mensen!

    Daarna een gezonde smoothie bij Local Juicers.

    Weet niet of het de aardstralen waren of de zon maar na de lunch even gestrekt ivm hoofdpijn.

    In de middag naar de eerste parkeerplaats waar ik gestopt was op dag 1 gereden. Vanaf daar om Bell Rock gelopen, om te kijken hoe ik met Marissa hier omheen ben geklauterd.

    Op de terug weg gestopt bij Tlaquepaque (Rensje nou is het klaar he!) om wat laatste souvenirs te scoren.

    Ik had het streven om naar restaurant de Teal Arches te gaan. Maar alleen de drive in was open dus is het een Amerikaanse Schnitzel geworden bij de Golden Goose (bij het hotel). Zometeen het koffertje maar inpakken.

    Op naar Williams. En Bearizona!
    Read more