Satellite
Show on map
  • Day 11

    Williams (Grand Canyon) dag 1

    April 30, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 15 °C

    Om 08:00 Sedona verlaten om via de prachtige bergpas de 89A naar Williams te rijden. Williams is de komende dagen mijn uitvalsbasis voor tripjes naar de Grand Canyon.

    De rit naar Williams is 5 kwartier. Ik had online Bearizona gevonden, Beekse Bergen maar dan Amerika. Je kunt een gedeelte met de auto doen en vervolgens is er nog een dieren tuintje waar je rond kunt lopen.

    Was echt heel erg leuk! Wel allemaal VVV dieren.
    En veel dieren die aan het ijsberen waren (die er dan net weer niet waren, ijsberen). Stress dus.

    Maar goed laten we het leuk houden! Op naar Williams. Hier heb ik dus nog een stuk Route 66 meegepakt. Was maar een km of 2 maar hee, wel gedaan he. Er is hier verder niet zo veel te beleven of ik ben de laatste week gewoon verwend. Beetje sleppen door de straatjes. In een sieradenwinkel draaiden ze de karaoke versie van Jannes - Vliegen op de Wind. Maar even meegezongen. Vond de verkoper mooi. Ik ook.

    Koffie to go gekocht. Bleek een liter te zijn. Hopelijk is ie morgen nog warm!

    Toen terug naar het hotel voor een plonsje in het binnenbad. Aangenaam verrast door de warme jacuzzi dat was bonusje!

    En zo eens kijken of er nog ergens een salade te scoren is. En dan morgen met het busje naar GC!
    Read more