• Day 6

Nuwara Eliya

February 9 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 21 °C

Nuwara Eliyu zovu još i little England, gradić je okružen plantažama čaja usred planina, na 1868 metara nadmorske visine pa je temperatura s 30-ak stupnjeva ubrzo pala i trebali smo izvući duge hlače i jakne…ko bi reko da ćemo se i smrzavati ovdje 😄 Navečer sam usporedila temperaturu s onom u Zagrebu i bila je čak par stupnja niža (13 kad je pao mrak). Grad je dosta uređeniji od ostalih, kao da je bogatiji. Glavna atrakcija je lokalni poštanski ured gdje svi turisti dolaze poslati svoju razglednicu.
    Večernja šetnja je ispala smiješna zgoda…hodamo i meni se učini da čujem kako svira Oliver, krenemo za zvukom i stvarno iz nekog bara Sve bi da za nju. Uđemo i poželimo da bude da je vlasnik iz Hrvatske ali nije, popnemo se na kat i grupa Hrvata, turisti ko i mi koji su spojili svoju muziku nakon što je u lokalu krepala…a među njima ženska koja kaže Žigi jesi ti bio kod mene u poliklinici 😂 Ispalo da je to zubarka kod koje ide u Zagrebu i taman mu je nedavno iskočio reminder da se mora naručiti 😄
    Hotel nam je ponovno imao prekrasan pogled na obližnje planine, naravno s tapetama i namještajem kao da si fakat negdje u Engleskoj.

Plantaža s čajem je bila res fora. Firma ima 1000 zaposlenih in čaj ki ga naberejo je v 24ih urah iz grmovja, do končnega izdelka. Pa vse sušenje se zgodi naravno tako da zelo zanimiv izlet. Pa vse brezplačno, tako ogled kot tudi testiranje čaja v njihovi kavarni, kjer sva probala njihov beli čaj in ga tudi izbrala za kupit. Še dobro da sva pogledala ceno, ker je bila škatlica s 50imi grami skoraj 40 eur. In čisto verjamem, da je najvišja kvaliteta pa nič mešan in nič dodano ampak taka ljubitelja pa nisva tako da sva izbrala raje enega od črnih čajev za normalno ceno.

Nuwara Eliya pa fino mestece, ponoči precej hladno. V bistvu toliko da v hotelu, kjer je bilo vroče, ko sva prišla, ni bilo klime ampak grelec, ki bi ga zjutraj skoraj rabila. Pod tušem pa še malo elektrike za bojler, nič zaščiteno, prepuščeno samo vsakemu posebej, da slučajno tuša ne usmeri navzgor... :)