• Day 7

Vlak za Ellu

February 10 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 22 °C

Ovo je vjerojatno najpoznatija turistička atrakcija na Šri Lanki, vožnja vlakom od Nanu Oye do Elle. Karte za sjedenje budu rasprodane mjesec dana unaprijed, čim ih puste u prodaju jer ih sve pokupuje kako lokalci tu kažu mafija. Mi smo svoje isto morali platiti troduplo na crnom tržištu, sve nam je sredio vozač.
    Vlak je trebao krenut u 12.37 i sve je bilo puno turista u iščekivanju najživopisnije vožnje koju ćemo valjda ikad doživjeti. Najsmiješnije je što skoro nitko nije imao prtljagu, nego je ona kao i naša putovala paralelno autom s vodičem 😂 Kako se oni stvarno brinu da se osjećaš ugodno i sretno tako je i naš čekao vlak s nama, i sva sreća jer je kasnio 2 sata pa nismo bili na iglama jer naravno ništa ne razumiješ što pričaju na razglasu. Jedna zanimljivost…karte se pregledavaju na izlasku iz stanice tako da je vozač trebao kupiti bilo kakvu kartu samo da nas može otpratiti. I tako, 2 sata kasnije napokon je krenula avantura.
    Nije trebalo proći ni par minuta da kažeš sam sebi isplatilo se čekati…takav prekrasan krajolik, džungla gdje vidiš kako skaču majmuni, prekrasna i vrlo uredna polja riže i ostalog povrća, skromna sela i gradići okruženi zelenilom.
    Svi prozori i vrata su na vlaku otvoreni tako da čim više možeš uživati u vožnji. Za potpuniji doživljaj možeš kupiti i samose kad ogladniš. Nakon dva i pol sata vožnje stižemo u Ellu, potpuno turistički gradić, a na stanici hrpa vozača koja čeka svoje goste da ih pokupi, kao roditelji klince nakon škole 😂