• Day 2

Rome

September 7, 2016 in Italy ⋅ ⛅ 22 °C

Аж не віриться, що з Братислави в Рим 1 год 10 хв летіти. В Римі на практиці автобусом можна їхати задарма, перевіряють рідко, в основному в серпні, так ми і добрались з аеропорту в місто :) цього разу з airbnb-хостами не пощастило. Пара, яка в них ночувала, викликала поліцію, бо в них вкрали 1000 євро з кімнати. В квартирі була відеокамера, але хазяїн відмовився показувати відеозапис... І наш заїзд він скасував, бо в нього й так в цей день "забагато стресу з поліцією". Але воно, напевно, і на краще. Пара - він чилієць, вона швейцарка. Вони на півроку приїхали в Європу. Все як в нас, тільки навпаки :) Шкода, були надзвичайно милі, було би класно зустрітись в Чилі. До речі, римська поліція надзвичайно пасивна.... Вони так толком нічого і не зробили. Навіть приїжджати не хотіли спочатку. Хоча в місті патрулі на кожному кроці.
    Ми поселились в іншого хоста в дуже прикольній квартирі, а airbnb подарували нам 50 євро за незручності:)
    А Рим... тепер я розумію чому його називають вічним містом. Я вражена. Просто дар мови втратила. Він перевершив всі мої очікування. На кожному кроці чекає щось неймовірне. Аж не віриться, що ти в центрі такої великої історії. У вічному місті навіть і розмови про вічне :)
    І вперше в Західній Європі я почуваюсь underdressed ))
    Правда, проблеми зі сміттям в них величезні. Це видно вже біля аеропорту. Але навіть і в центрі. Побачила здорового щура на вулиці, він вже навіть людей не боявся. Востаннє гризуна на вулицю я бачила знову ж таки в Італії...
    Зате їжа, звичайно, неперевершена. Ми ж в Eataly ;)