• Day 26

Colon-Agua Clara-Portobelo

October 1, 2016 in Panama ⋅ ☁️ 15 °C

Зранку пришвартувались в гавані Колону. Оскільки ми наслухані були про те, яке це небезпечне місто і що дивитись там нема на що, то вирішили обійтись без прогулянки по місту і поїхали відразу до Панамського каналу, до озера Гатун, до нових шлюзів Agua Clara, що тут віднедавна. Панамський канал називають найвражаючою інженерною спорудою ХХ століття, одним із 7 сучасних чудес світу, за версією Товариства американських інженерів. Масштаби справді вражають. Величезний корабель платить близько 850 тис доларів, щоб проїхати через канал... Недавно Канал реконструйовували і ми були якраз біля нових шлюзів, вони більші, ніж старіші. Дивно було там бачити, як величезний корабель спускається на 26 метрів нижче, ніж був до того. До Панамського каналу плануємо ще навідатись ще, але зі сторони Тихого океану.
    Ми повернулись на корабель забрати речі і дуже довго шукали міграційну службу, щоб нам поставили штамп. Але виявилось, що нікого вже нема. Ми були трохи в шоці. І тут нам один працівник сказав: "Ану дайте сюди свої паспорти". Виявилось, штампи вже були там, працівники корабля зробили це за нас. Ми про це взагалі не подумали, але могли все ж глянути в паспорт перед тим, як годину блукати по порту...
    З Колону ми вирішили поїхати в маленьке містечко Портобело. По дорозі я була в шоці в яких трущобах в Колоні живуть люди, наскільки може бути брудно і бідно. Коли виїхали за межі міста, стало краще. В Портобело зупинились в готелі, гігієнічні умови якого дуже бажають бути кращими. Я просто надіятимусь, що нічого цієї ночі не заповзе в ліжко.
    Проте це так неймовірно було бачити нарешті все це на власні очі... Цей устрій, ці будинки, цих людей, дітей і собак повсюди, ці нереальні автобуси. Все таке автентичне, оригінальне.
    Ми шукали нашу Америку і знайшли. Але досі в це не віриться. Ми нарешті тут!!