• Day 68

Nariz del Diablo

November 12, 2016 in Ecuador ⋅ ☀️ 27 °C

Пасажирських поїздів ні в Колумбії, ні в Еквадорі немає. Є тільки поодинокі туристичні поїзди. Я, як великий любитель цього виду транспорту (відчуваю себе зараз Шелдоном з "Теорії великого вибуху"), хотіла хоч раз в Південній Америці прокататись на ньому. І тут випала нагода. "Ніс диявола" називають наймальовничішим залізничним маршрутом в країні, який проходить між двома невеличкими містами Алаусі і Сімбамбе. Назва походить від гори, повз яку проїжджає поїзд, яка зовні, при достатній уяві, схожа на ніс)) А носом диявола цю дорогу назвали через те, що через непрості природні умови, через які вона мала пролягати, її було дуже важко будувати. Індіанці навіть відмовились навідріз її споруджувати, й іспанці завезли рабів з Ямайки, які й вмирали час від часу під час будівництва, в основному, через вибухи динаміту. Сам поїзд в досить таки ретро стилі, але всередині сучасний. Раніше людям дозволялось навіть їздити на його даху, але через нещасні випадки це заборонили. Саме цей маршрут - невеличкий, лише 12 км. Правда, його зробили вже занадто туристичним- з танцями-співами і т.д. Але дорога була справді гарна, ну і гід цікаві речі розповідала. Ну і я нарешті довольна покаталась на поїзді))Read more