Satellite
Show on map
  • Day 102

    Rainbow mountain

    December 16, 2016 in Peru ⋅ ⛅ 27 °C

    Ця гора теж належить до речей, які мене захоплювали ще задовго до подорожі. Я часто бачила в різних групах ці нереальні фото і думала, що це десь в Тибеті. Проте це Перу. І це Райдужна гора, або Гора семи кольорів, або Вінікунка - її справжня назва.
    Ми встали близько 3 ранку, щоб її побачити. Я була попереджена про те, що легко не буде. Сходження важке, передусім через висоту. Це кількагодинний трек з висоти 4300 м н.м. до 5060 м н.м. По дорозі ми також бачили поселення індіанців. Я спершу подумала, що це якісь давні руїни. Але ні, так виглядають їх домівки - абияк зліплене докупи каміння. Але ми ще бачили і прекрасні краєвиди по дорозі. Наприкінці я йшла ну дуже повільно, задишка мене доконувала і йти сил взагалі вже не було, а вкінці якраз був найкрутіший підйом. Протягом шляху індіанці пропонували коней для сходження, тому я таки вирішила взяти коника на останній кілометр, бо видохлась. Проте підйом все ж таки треба було подолати самій 😅 Наверху гори, з якої розкинувся вид на Вінікунку, було дуже холодно! Через те, що оточена вона іншими горами з льодовиками, від яких тягнуло пронизуючим вітром. Так холодно мені в Америці ще не було... Довго там витримати неможливо. Після цього ми обоє отримали нежить 😅 І ніби здається: йти важко, на горі дубак - для чого? Але ви тільки гляньте на ці фото. Краєвид приголомшуючий. І фото далеко не передають тієї краси. Це був найкрасивіший гірський пейзаж, який мені тільки доводилось бачити... Шкода, що через холод не могла ним довше насолоджуватися.
    Read more