Satellite
Show on map
  • Day 105

    Titicaca lake

    December 19, 2016 in Peru ⋅ ⛅ -2 °C

    Найбільше високогірне озеро в світі... Друге найбільше озеро Південної Америки. Знаходиться на висоті 3800 м н.м. Я читала дитиною про нього у книгах Жуль Верна, і мені все чомусь здавалось потім, що це десь в Африці. Але це озеро ділять між собою Перу і Болівія. Ми хотіли побачити його з обох сторін, і треба визнати, що болівійська значно живописніша... Але про все по черзі 😊
    Ми приїхали спершу в Пуно - місто в Перу, що лежить біля Тітікаки. Першим ділом пішли до озера. Важко повірити, що в той час, як в Європі на цій висоті одні льодовики, тут лежить собі величезне озеро, хоч виглядає взагалі як море.
    Ще однією річчю, про яку я колись читала про це озеро, це плаваючі острови Урос. Якби не вони, ми б напевно відразу поїхали на болівійську сторону. І хоч я й читала, що вони стали дуже туристичними, але не відвідати їх я не могла. Це просто щось з мого дитинства, що я уявляла, коли лягала спати, чому я не могла надивуватись і в той час була майже впевнена, що цих островів більше не існує, що це щось з минулого. От ще одна мрія постала перед очима. Треба сказати, що це правда: острови стали надзвичайно туристичними. Індіанці і їх діти випрошують в тебе за будь-що гроші, співають з байдужим виглядом, як щось, що вони кожен день кілька разів роблять, завчені пісні, навіть на англійській, втомлено при цьому пританцьовуючи. Все заради розваги туристів. Тому це виглядало досить штучно. Але самі острови - як з казки! Їх будують блоками з рослин, що допомагають тримати ці острови на поверхні. Коли по них ходиш, все здається, що провалишся крізь них, але ні, все витримує 😊 Кріплять острови якорями, інакше наступного ранку були би вже в Болівії 😃 Жінки показували нам свої домівки (де лиш ліжко, крісло, гачки і телевізор 😁). Світло вони отримують через сонячні панелі, а воду п'ють прямо з озера: вона чиста і смачна. Так кажуть. Але я не ризикувала. Ще на острові є рослини, які місцеві їдять прямо так, сирими. І вони справді смачні. З острова на острів добираються місцеві на власних човнах, які вони називали мерседесом бенцом 😄 Хоча схожі вони на китайських драконів) А ще на кожному острові свій президент.
    Взагалі, вважають, що ці острови виникли внаслідок того, що люди втікали таким чином від інків. Зараз частина ще живе на островах, а частина приїжджає сюди як на роботу)) Бо туризм - їх основний дохід.
    Після цього ми поїхали до Болівії. В містечко Копакабана. Знайома назва? 😉 Саме в честь цього міста назвали знаменитий пляж в Ріо. Ми взяли готель з фантастичним виглядом з вікна на озеро, світанки та заходи сонця тут напевно одні з найкращих, що доводилось бачити... А оскільки через хворобу я тут пролежала нормально часу, то хоч красивий вигляд з вікна тішив. Ніби біля моря. Крістоф в цей час ще поїхав поруч на острів Ісла дель Соль, де теж дуже гарно - фото звідти чудові.
    Read more