• Day 127

La Serena

January 10, 2017 in Chile ⋅ ⛅ 18 °C

Це місто лежить біля океану, а ми дуже хотіли на пляж 😊 Але, коли приїхали, було так похмуро і холодно, що подумали: "Накрився наш пляж". Пішли все одно до нього, і через якийсь час сірі хмари поплили далі, а нам лишили блакитне небо і яскраве сонце! Вода спершу здавалась холодна, але коли заходиш всередину - дуже класне відчуття і потім зовсім не холодно! Виявилось потім, що її температура була всього 16 градусів)) Ми все ж досить уже південно, і течії з Антарктики все більш відчутні. На пляжі прямо біля прибою бачила якісь золоті піщинки - так ніби золотий пил лежить, його ще було навіть видно у воді близько до берега. Так гарно, і на тілі теж так блистить)) Так і не знаю що то було)) Тут ще кинулась в очі ненав'язливість пляжних продавців: досі вони часто напрягали, бо були дуже настирливі. А тут достатньо сказати: "Ні, дякую", як вони самі тобі дякують і йдуть геть!
    З обіду пляж став дуже людним! Хоч то була і середа. І було немало аргентинців.
    Здивувало, що центру міста тут як такого не було. Те, що більш-менш схоже на центр, розташоване вздовж пляжу. Так що тут тільки й пляжем насолоджуватись)) А взагалі - неймовірне відчуття, коли бачиш обидва (природні) кордони країни на власні очі! Ось ти в океані, а по ту сторону - Анди. Все дякуючи широті країни - всього 160 км))) Де ще таке є 🙄