• Day 1

Seminyak

January 22, 2019 in Indonesia ⋅ 🌧 30 °C

Політ тривав близько 9 годин з Відня до Бангкоку. Для профілактики джетлегу взяла з собою легкий снодійний засіб, тож в літаку спала як немовля, поки не розбудила турбулентність, а потім сніданок. В величезному тайському аеропорту було 3 години на пересадку, поруч, в основному, чекали індуси, ну і чимало білих туристів теж. Звідси до головного аеропорту Балі - Денпасар - летіти ще 5 годин. Цього разу вперше летіла отаким от двоповерховим літаком. Треба сказати, що при взльоті і приземленні вага літака була досить відчутною.
    Вперше довелось летіти тайськими авіалініями - загалом досить непогані враження.
    Аеропорт Денпасар дуже відрізняється від інших, бачених мною, аеропортів. Все в азіатському стилі, застелено коврами.
    Перша наша зупинка в Індонезії - Семіньяк. Маленьке містечко на березі океану, де ми перші 2 дні просто відходили від зміни часового поясу і пристосовувались до місцевого побуту.
    На вулиці стабільно 30 градусів, в воді - 29 :) і деколи опади - все ж зараз сезон дощів.
    Все навколо дуже незвично і ново.
    Індонезійці переважно мусульмани, але на Балі - більшість - індуїсти. Тому співи з мечеті будили нас о 4 ранку лише на острові Ґілі Ейр 😀, на Балі ні)))
    Отак ми опинились в країні вулканів.